Torsdag

Större delen av gårdagen spenderade jag framför Ving's hemsida,
jag var fastklistrad, haha. Det var i princip omöjligt att slita sig därifrån
och för varje hotell som jag såg blev jag mer och mer sugen att åka.
Det är verkligen på tiden att snart resa iväg utomlands, det är sju år
sedan jag sist var utomlands (om jag inte minns helt fel).  Har ni något
förslag på bra resorter? :)



Nu lämnar vi resorna och återgår till vardagen. Idag är det endast
ett seminarium mellan 09.15 - 12.00 som är obligatoriskt. Sedan har jag
ett litet "mini-sportlov" framtill onsdag. Så idag ska vi lämna Umeå för
att åka upp till norrbotten och spendera några dagar där, roligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0