Lördag

Igårkväll visades inte alls CSI klockan 20.00 som det brukar.. Då
hade jag god lust att åka till Mediamarkt och köpa CSI-boxen, haha.
Funderade på att köpa den igår eftersom den bara kostade 149 kronor
(första säsongen), men avstod. Ångrar det lite nu såhär i efterhand. ;p
Nå ja, jag överlevde kvällen genom att se Navy CIS och Big brother.
Återigen är jag fast i Big brother-träsket. Jag trodde att det hade gått
över eftersom det är flera år som det senast sändes, men icke.
Jag är fast nu igen lika mycket som jag var för några år sedan.  :)



Sidospår, det var inte detta jag egentligen skulle skriva om, haha.
Hade tänkt berätta lite kort om denna dag istället. Planerna är att
åka till Haga för att köpa lite studentlitteratur av Alexandra.
Sedan ska vi svänga förbi ICA och handla innan vi åker hemåt igen.
Resten av dagen kommer bestå av matlagning, tv-spel och
Melodifestivalen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0