Torsdag

Ååh vad jag har sett fram emot denna torsdag. En dag närmare fredag,
en dag närmare helgen och framför allt en intressant föreläsning.
Jag kommer sitta och lyssna på en, förhoppningsvis intressant, föreläsning
om kriminologi idag. Dock inte lika underbart att vakna 05.00..



Snön vräker ned där ute, det verkar aldrig ta slut. Fast jag borde vara
van eftersom jag har bott 40 mil upp i landet, och där brukar det vara
lika mycket snö. De ifrån södra Sverige är rätt fascinerade över snön,
att vi har så pass mycket. Även fast jag själv inte tycker det är så jätte-
mycket, det kommer mer.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sabine

snöar på som fan här med ^^

2010-11-25 @ 16:35:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0