Klassresa dag 3



På torsdagsmorgonen var det segt att vakna redan klockan 09.00.
Men jag hade fått nästan sex timmar sömn i alla fall, så jag var inte
helt död. Frukost intogs och sedan vandrade vi iväg med alla våra
väskor ut på stan. Lärarna fick vakta dem medan vi gick omkring en
sista gång i affärena.

Vid 12-tiden traskade vi iväg mot Umeå busstation, resan dit var
jobbig. Väskorna välte när man skulle gå på alla trottoarkanter
och stressade var vi, haha. Till slut kom vi fram till busstationen och
kunde hoppa på bussen hem mot Kalix. En bussresa på sex timmar är
ingen höjdare. Jag var supertrött men det gick inte att sova på bussen.
När vi hade passerat Skellefteå - då lyckades jag somna för en stund.
Fick drygt två timmars sömn i bussen, så jag var lite piggare när vi klev
av på Kalix busstation.  :)

Det var en rolig klassresa i Umeå under tre dagar. Vi kanske ska kalla
det studentresa istället.  ;) Hur som helst, roligt var det och vi har varit
med om en hel del saker. Nu är det bara fem dagar kvar innan det är
dags för studenten. På fredag smäller det!

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

åh, ja alltid roligt o fynda D:

2010-06-06 @ 10:09:40
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0