Tisdag

Den här dagen var ungefär lika bra som gårdagen! :)
Vaknade på morgonen, pigg dessutom! Kom till skolan för att ha
Mattelektion, räknade lite tal men lyssnade mest på genomgången
för de som läser A-kursen. Jag själv kan ju redan allt det där. ;)
  Fortsatte sedan med Pedagogiskt Ledarskap, där vi skulle beskriva
hur en bra pedagog ska vara. Jag, Zandra, Josefin och Niklas i en grupp.
Det gick bra, vi kom på en massa saker - kanon! :)
 Lunchen blev fil idag, annars var det vit fisk som är blä..
   På Engelskan pratade vi litegrann inför nationella muntliga.
Hoppas verkligen det går bra, är jättenervös eftersom jag hatar att prata
på engelska. Idag gick det i alla fall bra, vi pratade om experiment på djur.
   Under Fritidskunskapen var det inget jobb alls.. Vi hade bara betygsprat
om Arbetssätt och lärande-kursen. Jag fick MVG på den kursen också! ;)
Gissa om jag känner mig duktig nu i skolan, jämfört med i högstadiet.
Visserligen hade jag VG i alla ämnen då, men nu är det snart MVG i alla
ämnen på gymnasiet. Hihi, det känns superkul! :)

Här hemma har jag hjälpt älsklingen lite med hans läxa. Han själv är på
körning just nu, så jag passade på att skriva frågorna och svaren på samma
papper. Lättare att läsa då, och såntdär. Hoppas han blir glad för hjälpen.
Ska snart packa idrottsväskan inför imorgon, jag ska gymma eftersom
jag inte får bada.. Apropå det, undra när jag får intyget..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Katta

Nepp det gör man inte :)



Tänkte slänga upp en guide imorgon på bloggen om hur man tjänar pengar, om intresset visar sig vara efterfrågat ^^

2008-05-06 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0