Måndag

 
Måndagmorgon och min sista arbetsvecka för året ska påbörjas.
På onsdageftermiddag får jag semester och på torsdag åker
jag till mamma, underbart! Kan inte beskriva hur skönt det
ska bli att få vara ledig, slippa all stress på jobbet och bara njuta
av att umgås med släkten, äta gott och ha det mysigt.
 
Men det är inte semester riktigt ännu, jag har tre arbetsdagar
framför mig. Tre riktigt stressiga och fullsmockade dagar men
jag hoppas att huvudvärken håller sig borta de här dagarna.
Idag ska det skrivas utredningar så tangenterna glöder och sen
väntar en kortare information om hjärt- och lungräddning. Efter
jobbet hade jag tänkt ta mig iväg till gymmet för att köra cardio +
mage innan jag gosar ner mig i soffan med Diesel.
Hoppas ni får en bra måndag finisar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, skönt att ha semester snart!
Ha en bra måndag du med!

Kul att du är med i veckans blogg, lycka till!
Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2014-12-15 @ 07:48:18
URL: http://alwaysida.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

Så fin du är vännen! :) Och så skönt att du bara jobbar nu fram till onsdag och att du sedan får gå på julledighet. TJOHO! Det är du mer än värd. Herregud som du får jobba och slita. Om jag var i din sits skulle jag bränna ut mig haha av allt arbete och stress som ni alla på jobbet måste tåla :( Hoppas du får en fin jul med din familj och en rejäl uppladdning av batterierna så du kommer tillbaka till jobbet fit for fight igen efter jul :)

Intressant att du ska på en utbildning om hjärt-lungräddning. Jag har varit på det en gång tidigare men det skadar ju inte att upprepa det då det handlar om liv. Jag vet inte hur jag skulle reagera i en sån situation. Usch vill inte tänka på det! Hoppas man slipper vara med om det traumat någon gång.

Skönt att avsluta en jobbig arbetsdag med ett gympass! Det är så skönt att ta ut sig riktigt ordentligt med kroppen och sedan få krypa ner hemma i soffan och gosa till det :)

Annars så mår jag helt okej idag. Hade ju möte med en dietist idag som gick väl helt okej haha. Men tycker inte vi kom fram till något direkt? Det jag behöver hjälp med är ju att våga variera maträtter och äta andra saker. Inte fastna i samma maträtter liksom. Har du svårt att variera dina luncher och middagar? Känns som man fastnar i vissa rätter bara. Iallafall hemma hos oss :S

Hoppas din dag har varit fin och att du mår bra :)

2014-12-15 @ 14:28:33
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Caroline

Låter som en riktigt bra måndag, stressen till trots :) Nu är det riktigt nära till jul och ledighet. En riktig nedräkning! :}

Sv; Alltså ja mangoraja är verkligen fantastiskt gott och passar himla bra med kyckling och bakat potatis ;)

2014-12-15 @ 15:05:24
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0