Tisdag

Ååh vad härligt det hade varit om jag hade fått sova ut på morgonen,
men icke. Tentapluggandet förstör det.. Börjar först klockan 13.15
idag, men jag måste tentaplugga så bäst att kliva upp tidigt.



Hela dagen kommer bestå av tentaplugg, hade tänkt börja vid 08-tiden
och ska jag hålla på framtill 12. Då är det dags att ta sig till universitetet
för att lyssna på en föreläsning i två timmar om intersektionalitet och
diskriminering. När jag kommer hem vid 16-tiden blir det middag,
därefter massa pluggande. Tung dag..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0