Matematik B

Ursäkta mig, men nu måste jag skryta litegrann!
Jag började arbeta med matten vid 11-tiden tror jag,
och 13.30 slutade jag för idag.. Jag hann räkna 6-7
sidor tror jag, många vart det i alla fall! :)
Jag känner mig jätteduktik, haha. Har börjat med
kvadrerings-regler och allt vad det heter. Som tur
är så känner jag igen det från nians matematikbok.
Inte helt nytt som tur är! :)

Har tittat på repriserna av Andra Avenyn, och
nyss spelade jag lite GTA. Nu sitter jag här
en stund, medan älsklingen gör sitt projektarbete.
Snart är han klar förhoppningsvis! :)
Nej nu får ni ursäkta mig, jag ska läsa lite bloggar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0