Fredag

Idag åker jag hem till Seskis över helgen, kommer hem på Söndag igen.
Har inte varit hos mamma på tre veckor, saknar henne och Kosmos.
Får hoppas att jag hinner träffa Lucas & Wilma också, har inte sett
dem på säkert en månad.. ;b

Skoldagen gick väl bra måste jag säga, som den alltid gör. Hade matte
på morgonen, jag gillar matten nu på gymnasiet - förutom idag! Jag håller
på med ekvationer (Kapitel 4), och de hatar jag. Anne skrattade när jag
sa att de är det värsta i hela matteboken- Hon tycker nämnligen tvärtom,
att de är de roligast ei hela matteboken.. ;b
  Under Arbetssätt & Lärande fick vi se del 2 av filmen stressa lagomt.
Idag handlade filmen om hur vi ska hantera stressen, ganska bra faktiskt.
Då vet jag vad jag ska göra när det känns som att jag bara vill skrika ut
all stress.. ;p Fast älsklingen är bra på det där, hjälpa mig när jag är stressad.
  På Engelska lektionen gick det bra, gjorde glosförhöret. Det gick galant
måste jag säga. Sen lyssnade vi på texten i boken, och fick 27 nya glosor.
Alltid mycket glosor, men det är bra för vi får större ordförråd då.. :)

Efter engelskan cyklade jag til Hemköp, var tvungen att köpa kattmat.
Bara jag kommer ihåg att ta med den till seskis, till Kosmos. ;)
Får se när jag ska åka, väntar att min kusin slutar jobba. Ska åka hem
med honom, fast först skulle vi på stan och handla mat åt honom.
Hoppas det blir någon god mat när jag kommer hem, skulle vilja ha
potatisgratäng och fläskfilé, det är så djävulskt gott!!

Vi hörs mest troligt nästa vecka, om jag inte får tillgång till dator
under helgen. Ha det bra så länge och sköt om er! Ciao! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0