Tisdag

Sitter här nu, med älskling i telefonen. ;) <3 Han är rätt tyst nu,
han somnade visst. :D Stackare, han e trött :/ <3

Hunnit med en massa idag på kvällen. Sett vänner, läst tidningen,
duschat, pratat i telefon med älsko - osv. :)
Yesbox, det har verkligen varit en lugn kväll.

Imorgon är jag hemma. Tro inte att de blir slappt, tvärtom!
Jag måste dammsuga, packa, dusha, räkna matte osv.. :/
Uuuh, vad jobbigt >.< Men bättre än skola :)
Ska faktiskt vakna före 10, så jag hinner se 'Våra bästa år'.
Blir väl att sova snart, så jag orkar upp imorgon..

Nej, nu ska jag väcka älsklingen, borsta tänderna, sen sova! ;)
Godnatt! ;>

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


image90
Min katt Kosmos. 9 år idag, 15 Maj - 2007 :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0