Crazy weekend-priser

 
Ni som följer mig här på bloggen och instagram vet att jag använt
proteinpulver i någon vecka. Igår klickade jag hem 100 % Whey
Premium-proteinpulver från märket GAAM Nutrition. Har länge tittat
på det proteinpulvret och hört mycket positivt om det, så passade
på att köpa det igår då Proteinbolaget har crazy weekend-priser
på alla tillskott från GAAM Nutrition. Jag valde smaken
"Delicious vanilla" tillslut då det stod mellan den och bananchoklad.
Har ni provat proteinpulvret från GAAM Nutrition?

Kommentarer
Postat av: Petra

vad härligt att slippa det


jodå den har varit helt okej hoppas in lördag också har varit bra.

ja det var riktigt gott kändes som det var hotellfrukost jag åt idag haha du får äta det nån gång

2015-09-19 @ 19:04:24
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0