Fredag


Whoop whoop, äntligen är det fredag!
En minst sagt
välkommen dag. Har längtat efter helgen sedan i måndags, haha.
Nu är det bara "några" timmar kvar tills jag har helg, vid 16-tiden
stämplar jag ut för helgen och beger mig raka vägen till gymmet.
Eller ja, hem och lämna grejer samt mata Diesel men sen blir det
ett gympass. Idag ska jag försöka få ihop några minuter på cross-
trainern, har ju inte kört cardio sen måndag eftersom jag har haft
så ont i vaden. Nu är det bättre men vågar inte gå ut för hårt direkt
så blir bara 15-20 minuter och sen fokuserar jag resten av passet
på diverse magövningar. Ikväll väntar lite fix här hemma och sen
en myskväll i soffan med Diesel och någon tv-serie.
Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jag har inte sätt fram emot denna fredag :( önskar att tiden går så fort att det är fredag vecka 12 istället för fredag v 11 :/

Sv; Ja, tacopaj är jag väldigt duktig på faktiskt :D

Dessa smakar typ som kladdkake muffins :D

2015-03-13 @ 10:14:40
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Så himla härligt att det är fredag nu! Har också längtat efter den här dagen hela veckan haha så det känns toppen att dagen nu är kommen så att säga! Lite jobbigt dock att det är fredag den trettonde idag. Eftersom man är lite skrockfull så inbillar man ju sig att det ska hända något så det gäller att vara uppmärksam! Hoppas du får en fin dag och att passet på gymmet blir precis så som du har tänkt dig :)

sv: Det ska verkligen bli spännande att se vem som vinner imorgon! Helt sjukt att det är final imorgon! Känns som dom här schlagerveckorna bara har rusat fram haha! Men jag tror det kan bli en bra final ändå då jag tycker att dom flesta låtarna är bra. Är ju så att jag måste höra en låt ett par gånger innan den fastnar och att jag gillar den så det bådar gott för en bra final. Jag håller med dig! Hoppas att Linus, Måns, Eric, Samir och Viktor eller Isa ska vinna. Tycker dom har bra låtar! Men man vet ju aldrig. Kan ju bli en skräll också att kanske han Jon Henrik vinner.. Han är fin på sitt vis men att representera Sverige med jojk tror jag inte går hem i stugorna i Eurovision tyvärr :(

Jag älskar också att shoppa smink då det är så kul att gå omkring och bara få leta precis allt man kan tänka sig! Tycker också att ljust ljusa skuggor är riktigt snyggt och särskilt nu till våren och sommaren då det ser fräscht, vårigt och somrigt ut hihi! Tycker absolut du ska satsa på det läppglanset då jag tycker det inte klibbar sådär mycket som det annars kan göra. Det är lite dyrare men så mycket bättre så tycker absolut du ska satsa på det! :)

2015-03-13 @ 11:08:19
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: NICOLE

Så underbart med fredag, fint väder o allt :D

SV: Nej men usch, samma som mig då! Fast jag fick spy som en gris sen och då förstod jag att det handlade om migrän.. Det gör du rätt i =) De är så goda nu!

Kanske blev en överansträngning då :) För jag får känningar av inflammationer men då hjälper det oftast när jag stretchar :)

Ja absolut! Har massa recept som du skulle kunna ta med jordnötssmör :) Men dessa är ju jätteenkla, jordnötssmör - in i frysen - smält mörk choklad uppepå på smöret - in i frysen och sen kan du äta dem =)

2015-03-13 @ 12:03:13
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Clin

Det är en underbar känsla när det är fredag =)
Sen att jag ska jobba i helgen är en annan sak ;) Men fredagen är ändå helig!!
Hoppas du får en underbar helg.

2015-03-13 @ 17:54:38
URL: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0