Fiberlan

Äntligen säger jag bara! Igår när jag kom hem från universitetet fick jag
veta att älsklingen hade beställt ordentligt internet. Ända sedan vi flyttade
hit till Umeå i juli har vi bara använt det mobila bredbandet, vilket inte
har varit det bästa. Men nu har vi fått tummen ur och beställt ett
ordentligt internet.



Det blev samma som vi hade i Kalix, 100 mbit/s, woho! :) Har saknat
det så sjukt mycket, det var galet stor skillnad mellan 7,2 mbit/s och
100 mbit/s.  Dessutom har Telia något erbjudande nu så man har
tre månader gratis internet plus att man får modemet gratis och det
bästa av allt - sex månader Spotify premium gratis. ;) Inte illa!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

SV: Ahh, har tenta på måndag och har inte ens börjat plugga än :p

2011-05-27 @ 18:28:22
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0