Spelande

Jag tänkte fira att hemtentan är avklarad med lite Sims 3-spelande, hihi.
Får passa på medans älsklingen är på Berghem och hämtar ytterligare
en fisk. Nå ja, den var gratis så får passa på helt enkelt.  ;p



Men nu ska jag höja volymen och njuta av Jay Smiths röst samtidigt
som jag spelar Sims. 20.00 är det dags för Göta kanal 3 och därefter
Snuten i Hollywood II. Ikväll är det tillåtet att vara vaken länge
eftersom jag är ledig i hela tio dagar till, hihi! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte, har inte råd, får vänta tills jag får lön :P såå i början av februari kanske lr nå sånt :)

2011-01-06 @ 20:29:02
URL: http://mariekrook.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv: Skönt och redan vara klar med hemtentan och få lite extra ledighet förutom föreläsningen.

2011-01-06 @ 22:47:42
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0