Fredag



Fredagmorgon och jag har varit uppe sedan före 08.00! Magen värker,
jag mår illa, fryser, ja.. skulle kunna fortsätta länge. Mensvärk från
h-vete med andra ord. Usch! Lyckades få mig lite sömn inatt i alla fall.
Tittade på Tomten är far till alla barnen, hihi så jäkla bra. Kan typ alla
repliker ur den eftersom jag sett den ett x-antal gånger.  Men den är
lika bra fortfarande.  ;) Efter filmen somnade jag vid 00-tiden och fick
nästan åtta timmars sömn.

Nu ska jag göra färdigt alla måsten här på datorn, sedan ska jag bege
mig ut på en promenad. Därefter ska jag försöka skriva sammanfattningen
till uppsatsen, och så får jag se ifall handledaren kommenterat sjätte
kapitlet något. Sedan är uppsatsen färdig. Då ska den bara läsas igenom
för att se så språket är bra, fixa med sidnumrering och så vidare.  :)
Mer planer för dagen? Har tänkt börja packa litegrann eftersom vi åker
norrut på måndag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

haha jo jag tittade också priset, var faktiskt inte dyrt, så ska nog ta och klicka hem efter jul! :)

2011-12-16 @ 14:08:14
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-16 @ 16:31:10
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0