Snö

Jag som än en gång trodde att det var påväg att bli lite mer vår,
men återigen hade jag fel. Imorse när jag vaknade snöade det
för fullt ute, och det gör det fortfarande.. Inget trevligt väder när
man ska vara ute hela kvällen på Skotercrossen. Men vi tänker
trotsa vädret och ändå åka dit, det är ju tradition.  :)

Nu ska vi passa på att se gårdagens avsnitt av Big brother.
Sedan är det nästan dags att få mat i magen och därefter åka
till Karlsborg för att spendera hela kvällen där med flera tusen
personer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

blev ingen skotercross för dig iår :( har 39 grader i feber sååå... ;s

2011-04-01 @ 20:22:41
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0