Städning



Under eftermiddagen var jag och älsklingen till Ica och veckohandlade,
så nu ska vi klara oss hela veckan. Har nyss fått mat i magen, mumsigt.
Och nu är vi så duktiga så vi städar, hihi. Jag har nyss dammsugit
några rum och nu håller älsklingen på med resterande rum. Bra att
vi delar på sysslorna, det gillar jag.  ;)

Jag hade tänkt hoppa in i duschen nu, och sedan ska jag bänka mig
framför tv:n. Det är en massa filmer att se ikväll så vi får se vilken
film det blir. Hoppas ni får en bra kväll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Det blev veckohandling idag här också :D

2010-11-13 @ 21:07:08
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0