Tila Tequila

Under eftermiddagen var vi till kusinvitamin och hälsade på.
Sedan har vi hunnit vara chaufför också till någon gubbe, haha.
Jag har även sett Halvåtta hos mig, Anna Anka söker assistent
samt Efterlyst. En riktig tv-kväll med andra ord.



Nu sitter jag och tittar på A shot at love with Tila Tequila.
Detta avsnitt har jag redan sett några gånger, men det skadar
inte att se det en gång till. Om en stund ska jag ringa till älsklingen
och sedan ska jag sova. Skönt att vara ledig imorgon! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

härligt att du är ledig imorgon :D

2010-05-12 @ 22:21:43
URL: http://www.nilma.se
Postat av: A.C

hahha har tränat:p nej jag vt inte..jag e van faktiskt:D hehe nbrukar alltid gå emd högklackad skor..annars känner jag mig så kort:p fast jag e ändå låång för att vara en asiat:p



gpdnatt o sov gott^^

2010-05-12 @ 23:42:24
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0