Lördag

Gårdagens Idol hade verkligen hög klass. Hur bra var inte Jay?
Jag fick nästan rysningar när han sjöng Elvis-låten, det lät ju
riktigt bra.  :) Men Metallicas låt gjorde han bättre, den var grym.



Idag är det lördag, och mina planer för denna dag är att plugga.
Tentan är på måndag så nu är det slutspurten om man säger så.
Har klivit upp lite tidigare än vanligt så jag inte behöver sitta
hela kvällen och plugga, utan förhoppningsvis blir jag klar under
eftermiddagen.  ;p  Sedan är jag sugen att baka men vi får se vad
som händer, måste prioritera tentaplugget.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0