Kväll

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni för er denna kväll?
Är den fartfylld eller tar ni det lugnt?

Jag har faktiskt läst igenom NK-frågorna som jag skrev under
jullovet, absolut ingenting fastnade i huvudet.. ;/ Jag och NK
hör verkligen inte ihop! Det lär bli ett fett IG i den kursen, usch.

    

Nu sitter jag här i älsklingens rum, han själv är ute i snickeriet
och tittar på skotern. Få se ifall Dennis och hans familj kommer
på besök, de skulle visst titta på min gamla säng. Kanske köpa?

Ska faktiskt läsa lite Kalix-bloggar nu, det är på tiden att uppdatera mig.
Nog för att jag redan vet vad som händer här, men alltid kul att
läsa något nytt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0