Färdig

Hej på er allesammans! :) I inlägget nedanför skrev jag "vi hörs om några
timmar när jag är klar med bokrecension
", men det tog inte timmar att
skriva den precis..



Jag började skriva vid 14.10-tiden, och voilá - nu är den färdig!
Kan inte säga att det är den bästa bokrecensionen jag gjort, men
får väl ett G i alla fall.. Tycker boken var så förvirrande ibland, så man
tappade intresset litegrann. Det hade kanske varit lättare om jag läst
Solstorm tidigare, eftersom det är första boken. Men men.. ;/

Nu ska jag läsa lite bloggar, har all tid i världen nu - typ.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

natur=)

2008-11-19 @ 15:23:33
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0