Påväg

Hej på er allesammans! :) Nu har älsklingen sett färdigt Ruff Riders 4,
och plockat in all ren disk i skåpen.

Jag själv har hunnit uppdatera mig på bilddagboken och här på bloggen.
Så nu är jag nöjd! :)

          

Ska åka iväg nu och handla en mjölk, och sedan åker vi till Bjumis.
Får väl se när vi kommer därifrån, men kanske vid 19-20 tiden..  :)
Har ju inte panik till något precis, vi har ju inga läxor nåmer. Lyxigt va?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

hörde att vi inte hinner för mamma kommer hem kring halv 10 :/

2008-12-16 @ 17:08:21
URL: http://invall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har varit och köpt begravningskläder! :) Det var därför jag inte var på skolan! :)

2008-12-16 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0