Söndag

Godmorgon på er allesammans där ute i blogg-världen! :)
Har ni sovit bra inatt? Själv har jag sovit som en stock, inte vaknat alls.
Älsklingen har tydligen varit upp flera gånger för att hämta hostmedicin,
huvudvärkstablett och diverse saker medan jag bara sovit på.. :b

Nu sitter jag här, helt nyvaken. Älsklingen ligger i sängen och sover
tror jag? *Han blundar i alla fall* :) Jag var nyss och satt på te-vatten,
så nu ska jag fortsätta med det. Fixa i ordning te och ta något och
äta. Blev ruskigt sugen på kladdkaka! ;p Kanske det finns någon bit kvar?
                                 Vad händer idag hos er? :)

                                image913

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig.. :}

2008-04-13 @ 10:10:14
URL: http://MYDEARBYLIA.BLOGG.SE
Postat av: Zandra

Nej jag vet, ska börja sköta skolan nu på måndag. Ska inte vara borta en dag, från skolan nu! :)

2008-04-13 @ 10:34:42
Postat av: Catrin

fan va gott det där ser ut ! ;D ja vill ha xD

2008-04-13 @ 11:29:54
URL: http://www.wiiho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0