Debatt-artikel och Insändare

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har saknat mig medan
jag var i skolan. Nu har jag i alla fall kommit hem. Älsklingen
hämtade mig, och Fanni var med! :) <3 Hon är precis som alla
andra valpar, de älskar mina lovikka-vantar eftersom det dinglar
ett snöre på dem.. xD

Älsklingen är ute på gården och leker med skotern, så jag passar
på att göra lite skolarbete. Skrev färdigt Debatt-artikeln om
Carolina Gynning och allt kring förebilder. Kan säga att Blondinbella
hamnade bland de dåliga förebilderna! Kortade även av min
Insändare kring tv-reklamen, då vart Gunilla 100 % nöjd. :)
Hon tycker jag skriver bra, och att jag borde fundera på ett
yrke där jag skriver. Riktigt kul att få höra sådant! :D

image878

Nej, nu ska jag ta tag i redovisningen. Måste träna litegrann,
eftersom det är imorgon vi har den.. Skolans historik - snark!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ap

Ha en bra dag :)
Kram

2008-04-07 @ 20:07:21
URL: http://humliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0