Måndag

 
Andra veckan i januari har startat och idag är det dags att
städa ut julen från lägenheten. Jag gruvar mig för att ta
bort julgranen och alla kulor, ljus och glitter ifrån den. Något
ännu jobbigare är att trycka ihop plastgranens kvistar och
få in granen i kartongen igen. Jag har några timmars
göra framför mig den här måndagen med andra ord..


Utöver att julen ska städas ut idag så är det inte mycket
planer för veckan. På torsdag är det tvättdags och på
fredag väntar ett besök hos barnmorskan. Alltid lika mysigt
och spännande att gå på de besöken.
Ska ni göra något speciellt i veckan?

Kommentarer
Postat av: linda

Ja men visst finns det mycket man vill ha! vill också ha ett hus och sätta den i men får köpa lampan innan huset :)

2018-01-08 @ 15:35:09
URL: http://www.nouw.com/Lindalinnros
Postat av: linda

Eller hur! :) Måste man ha sånt golv eller tror du att trägolv kan vara snyggt också till stolarna +bord?

2018-01-08 @ 15:51:59
URL: http://www.nouw.com/Lindalinnros
Postat av: JoJo

jag har inte tagit bort min gran än. den får hänga med nån dag till känner jag. har också lite ångest för att ta ner den :(

sv; ​vad kul att du tycker att det är intressant att se vad jag får i boxarna gumms. jag kommer fortsätta göra dom inläggen för det var så många som tyckte som du :D fudge-milkshaken är riktigt god måste jag säga. jag hade provat den redan innan jag fick med den i boxen :) jo det är tyvärr lite dyrt med typ 25kr styck. men jag tycker det är kul att unna sig nån ibland. propuds milkshakes är också goda. dom köper jag oftare hem just för att dom är billigare och ofta på extrapris ;) jag har inte provat protinellan innan. men den är säkert supergod. ska nog ha den till bananpannkakor :D jag förstår att du själv tycker att det är kul att få följa bebbens utveckling och vad som händer med magen vecka för vecka <3 ja undra hur långt bort det är tills du känner första sparken från bebben? :D ja, det skulle vara jättekul gumms :)

ja usch, det är verkligen synd om dom djur som är såå rädd för alla smällare och raketer. vissa hundar är ju så rädda att dom är tvungna att få lugnande :( det är ju bra att dom har infört en regel att smällare och raketer bara få användas under en viss tid. det är inte mer än rätt tycker jag :) härligt att du också bara har varit med din familj dom senaste åren på nyår :) jag känner att jag har växt ifrån att festa på nyår som sagt. man är ju ingen tonåring längre. haha xD

2018-01-08 @ 20:37:11
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Gabriella

Hoppas det gick bra att få bort granen!!

2018-01-08 @ 21:39:32
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0