Januari-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Ett nytt år har startat med nya möjligheter.
Mitt blodtryck, blodvärde och blodsocker har varit bra vid
kontrollerna.
Det blir allt ljusare ute, vilket känns fantastiskt. Nu är det
inte längre mörkt ute redan klockan 14.

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att vi har köpt babysaker som spjälsäng, skötbord, baby-
sitter, skötväska och mer kläder. Nu börjar det närma sig!

 Skattens kläder som vi köpte och fick i december.


3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att det har snöat massor och alltid flera dagar i rad, samt att
det har varit extremt kallt (-25 till -30 grader) ibland.

4. Bästa köpet denna månad?
Alla babysaker, men måste jag välja ett köp så är det spjälsängen.
Den är så himla fin! Längtar tills vi monterar ihop den.

5. Vad är bästa minnet från denna månad?
Besöket hos barnmorskan 12/1 då vi fick höra lillens hjärtslag
för första gången. Det var så häftigt!

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Äta kinamat, så sugen på det, haha.

7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Hemgjord kebabtallrik med strips, kan aldrig tröttna på det.

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Serier som jag har sett är bland annat The walking dead,
Dicte, River, The big bang theory och Shooter. Filmer har
det varit sämre med, men Maze Runner-filmerna har vi sett
och så har jag sett två Varg Veum-filmer.

9. Bästa låten denna månad?
Chris Kläfford - Treading water. Den är verkligen bra!

10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

 I början av månaden städade jag ut julen från lägenheten.

Det har blivit många målarstunder.

Jag har bakat vitchoklad-cheesecake och kladdkakemuffins.

 Fick ett stort paket från Jollyroom till lillen, wiie!




Kommentarer
Postat av: NICOLE

Verkar som månaden var bra för dig, härligt! :D SV: ja visst blev det fint :) en enkel förändring som gör stor skillnad :) Gjorde det även på sängborden idag och det blev galet bra där med =)
Jo visst kan det vara skönt när besöket åker men jag har så svårt för att säga hejdå. Även fast jag vet att vi snart ses igen så är det bara så. Antar att det kanske hänger ihop med att mina föräldrar var skilda, aldrig kul att säga hejdå till nån liksom :) Förstår det, mycket att tänka på och känna till :) Men det är bra att du tänker att ni ska vara hemma så länge som möjligt :)
Vi har mest tagit det lugnt, en kollega till H kom och lämpade av sin tv här (hon ska flytta och behövde ha den nånstans), så vi drack kaffe och lite så.. sen har vi varit på Mio och lite sådär :D vad har du hittat på?

2018-01-31 @ 18:01:03
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Gabriella

Åh så mysigt med målarstunder!!

2018-01-31 @ 22:19:36
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0