Co-co

I februari lanserade Marabou en ny choklad, och som den
chokladälskare jag är så köpte jag den nya smaken direkt
jag fann den i butik.


Det nya tillskottet i chokladfamiljen heter Co-co och smakar
kokos. Jag blev superglad över det för jag älskar kombon
choklad + kokos. När jag gick på högstadiet (vilket är 11-
13 år sedan..) fanns Marabou Kokos som var min favorit
men den togs sen bort. Men nu finns ju denna Co-co och
den smakar precis likadant, vilken lycka! Så med andra
ord kom min favoritsmak tillbaka men under ett annat namn.
Har ni smakat Marabou Co-co?

 

Kommentarer
Postat av: Linnea Kinis

hört många som gillar den där, så jag tror jag måste prova den!

sv: ja, isvägen är underbar att gå på nu :D

2018-04-03 @ 21:17:42
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har inte testat den men vill så gärna göra det :D tack för påminnelsen ! :D

2018-04-03 @ 22:09:02
URL: http://louiseelinore.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0