Vila i frid ♥

 
I lördags fick himlen en till ängel, min älskade mommo
somnade in och lämnade denna jord. 😢💖 Jag träffade
henne en sista gång i torsdags, så det känns skönt att jag
hann säga hejdå. Mommo har alltid varit min förebild och
en av de mest betydelsefulla personer för mig. Det känns
tråkigt att mommo inte hann träffa sitt barnbarnsbarn,
vår lille skatt i min mage. Men jag kommer visa bilder till
lillen och berätta hur fantastisk och underbar mommo var.


Vila i frid världens finaste mommo!
Du kommer alltid vara älskad och saknad!

* 4/12 1926   † 7/4 2018

Kommentarer
Postat av: Louise

Beklagar sorgen! Så fina är ni! :)<3

2018-04-10 @ 19:29:41
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Linnea Kinis

åh så tråkigt :( men skönt att du ändå hann träffa henne och säga hejdå.

2018-04-10 @ 21:55:32
URL: http://linneakinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0