Veckolista

Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
En vårvecka med strålande sol som innehållit läkarbesök
både för min psykiska ohälsa och graviditeten.

Veckans bästa?
När vi fick se vår lille bebis på TUL i fredags. Åh så vi längtar
efter dig!

 
Veckans sämsta?
Jag har haft en del huvudvärk och mitt blodtryck har varit
för högt ett par veckor så jag fick börja äta blodtrycks-
medicin igen iförrgår.

Veckans roligaste?
Luleåresan i fredags. Trots oro och prat om inläggning
på Förlossningen i fredags så var det en bra dag med
mycket skratt.

Veckans godaste maträtt?
Enchiladas i ugn, yum!

Veckans köp?
Mat, hygienartiklar och sånt nödvändigt.

Veckans mest sedda program?
Tv-serien Advokaten på Viaplay.

Vad ser du framemot nästa vecka?
BVC-besöket på tisdag.


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Ja så tråkigt med huvudvärken och ditt blodtryck :/ Hoppas det blir bättre :) SV: ja det hade vi verkligen, en kanonresa :) jaså.. det är bara att googla och läsa en massa så vet man :D
Nä du hade det ju inte lätt innan heller :/ Skönt att den ökat lite i alla fall!

2018-04-16 @ 08:55:56
URL: http://nouw.com/nwistrand
Postat av: NICOLE

Sv: ja det var en såå fin stad verkligen :) Nu börjar det sjunka in att vi varit där och fått uppleva allt som vi gjorde, så glad för det :) vi har ju mest rest och sett inom Sve så det var fantastiskt att komma utanför :D Nä havandeskapsförgiftning är ju sådär.. hoppas du slipper det!

2018-04-16 @ 19:13:56
URL: http://nouw.com/nwistrand

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0