April


Då är påsken över för detta år. Jag är ingen person som
firar påsk med pynt, påskmat och sånt, däremot äter jag
lite mer godis under påskhelgen än vad jag vanligtvis gör.
Med andra ord är påsken för mig som vilken annan helg
som helst.


Under denna påskhelg har vi även gått in i en ny månad
och får nu välkomna april! Jag brukar se april som en
vårmånad men med tanke på all snö som finns utanför
fönstret nu känns det inte som vår på långa vägar..
Vi här i Norrbotten verkar få vänta ett bra tag till innan
snön försvinner. Nå ja, jag får tänka på något positivt
istället, tillexempel att det vankas en tripp till Luleå
under månaden. Kul att åka iväg och shoppa i "storstan"
en sista gång innan bebisen kommer. Under månaden
ska jag även på några sjukhusbesök till både läkare,
kontaktpersonen och BVC. Månaden avslutas med
valborgsmässoafton, som i dagsläget är oplanerad.
Ska ni göra något speciellt i april?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Påsken som är såå mysig ju =) hihi. Så härligt att det nu är april , nu har man fått hoppet tillbaka ;D SV: haha du får ha genomgång och kika igenom inläggen du haha :D jo vi hade det verkligen hur bra som helst! Massa mys med familjerna, massa gottis och underbart väder :) ingen stress som det ofta kan vara på högtider utan ... bara skönt :)
Vi har ju ändrat om i våra traditioner eftersom att Henke och jag vill fira ihop och man kan ju inte vara överallt samtidigt liksom =) Men vi har gjort det bra under våra år och kompromissat så det känns bra för alla :) så jag är inte så hård att det ska vara som det alltid varit, men man vill ändå åt känslan men det viktigaste är ju att vara med familjerna och bara få ha det bra :) Men så är det ju så när jag har skilda föräldrar och vill umgås med dem och Henke vill träffa sin pappa :) men vi har kommit på bra system så det går ju så bra så :)
Ja det är ju roligast att fira när det är barn med, så är det ju :) Och jag som alltid har haft så mycket barn omkring mig lever ju i det :) det viktigaste är ju att det blir bra för de små :) Henke jobbar idag, och jag har tränat, bloggat, gjort mig i ordning och sånt där, lugn dag :D Sj?

2018-04-02 @ 16:21:56
URL: http://nouw.com/nwistrand
Postat av: Petra

tycker dagarna går fort redan april och snart är det äntligen vår då våren är på gång.

vad skönt att höra när är det beräknat? kan förstår du är lite orolig när bebisen är liten men hoppas det går bra för er.

min påsk har varit bra men relativt lugn då jag har varit hemma hos föräldrarna och firat påsk och firat med släkten. Har du haft en bra påsk

2018-04-02 @ 20:49:20
URL: http://brunetpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0