Sjukstugan fortsätter

 
Sjukstugan fortsätter här hemma.. Igår förvärrades mitt mående
och både det halsonda, nästäppan och febern eskalerade.
Det är sällan jag har hög feber men igår slog det till och blev
bara högre och högre trots flera alvedon. Hjärtat överraskade
mig med piggelin (gudagåva när man har halsont!), nutella och
trisslott för att jag är sjuk. Finaste han! Lite uppmuntring
behövs alltid när man mår dåligt. Hela gårdagen spenderade
jag i soffan halvsovande och vilande, och det är precis så
denna tisdag också kommer se ut.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Så typiskt att du blivit sämre :( Men då får du äta lite gott för det tror jag hjälper på traven :D SV; å tack! Det känns verkligen jättebra att ha kommit till den insikten :D Ja men verkligen, jag är bara 22 år så jag kommer ju kunna fortsätta eller ändra spår om jag så vill, senare :D Men nu vill jag verkligen bara jooooobba :) tycker det är så kul!
Vi hälsade på våra familjer, sen var det lite hockey, träning, god mat och sådär :) Så mest lugnt och skönt. Jag tog mitt beslut i helgen så jag har mest bara varit lättad!
Nej den serien har jag inte sett, men jag har hört mycket om den :D Kanske skulle se sådant nu när jag har tiiiid och inte måste plugga om kvällarna :D

2017-09-05 @ 17:04:48
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Amanda

Men fy, krya på dig <3

2017-09-05 @ 18:17:42
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: MALIN

Vad gott med piggelin! Kram

2017-09-05 @ 22:55:09
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0