BL VIP

I början av månaden startade en ny säsong av Biggest Loser,
denna gång är det en VIP-version med kändisar som deltagare
istället. Jag har alltid tyckt om att se Biggest Loser, det är bra,
intressant och spännande att följa deltagarna i deras kamp att
gå ner i vikt.

 
Som med alla andra program så finns det saker som man gillar
och ogillar med programmet.
+ Jag tycker det är intressant att det är kändisar som är deltagare
denna säsong. Man får se att även kändisar kan ha problem med
sin vikt, träning, kost etcetera även fast man vet om det, men nu
blir det liksom "svart på vitt".
+ Micke Hollsten har varit tränare och coach i flera Biggest Loser-
säsonger och är det även åt kändisarna. Jag tycker Micke är en
bra tränare och person, både i programmet och på sociala medier.
De gånger som jag själv har haft kontakt med honom har han varit
väldigt trevlig.
+ Kändisarna blir inte särbehandlade utan de måste, precis som
"vanliga" deltagare i tidigare säsonger, köra hårda träningspass,
delta i tävlingarna, hålla kosten etcetera. Att det inte görs någon
skillnad mellan deltagarna trots kändisskap gillar jag.

- Kändisarna som deltar har inte någon särskilt stor övervikt eller
"stora" mått på kroppen. Vid invägningen vägde de kring 75-80 kg,
90-100 kg och en 130 kg. Det finns andra kändisar som har mer
övervikt och behöver få hjälp med vikt och centimetrar på kroppen.
Så jag stör mig på att just dessa kändisar är med, tycker som sagt
att andra med större problem hade behövt få vara med istället.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe ja det var super mysigt!
Jo magen är ivägen lite men framför allt blir de så tungt att knappt kunna ta på sig skorna utan hjälp nu haha 😂

2017-09-28 @ 11:37:13
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Amanda

Kul att läsa, har faktiskt inte sett detta :)

2017-09-28 @ 13:09:05
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Anonym

Avskyr Biggest loser, att tävla inom att gå ned i vikt är en usel programidé som kan påverka tittarna negativt, samt deltagarns. Visst att de går ned i vikt, men just hetsen kring viktnedgång är jag starkt emot. Fy sjutton 🙁

2017-09-28 @ 17:24:23
Postat av: MALIN

Roligt och bra program! Kram

2017-09-28 @ 19:04:17
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: NICOLE

Tycker det är roligt att se det på tisdagar, måndagarna blir för tradiga med för mycket gnäll enligt mig.. Angående din sista punkt tror jag lite att det var de här de fick tag på :) Visst finns andra som kanske har mer problem men de kanske inte har "insett"/erkänt för sig själv eller inte helt enkelt vill förknippas med programidén :)
SV: jo men så är dte verkligen, tycker verkligen om den så ska inviga den nu i helgen :D
Åh tack!! <3 ja du har verkligen skickat så mycket pepp och beröm över mig när jag både pluggat och jobbat hihi, så snällt :) Även om jag klarar det och är stark och så , så är det ibland skönt att höra att folk ser en och hejar på :) Så tack snälla igen <3
Ja gymmet kanske är en bättre plats :) Du får höra dig om och se sen när det blir aktuellt.
Ja Henrik kom inte hem förrän efter 00 inatt ,och sen upp strax efter 06 för att jobba igen. Men nu är han ledig över helgen så det är nog lugnt! Jag trodde ju att de var här i närheten i en stad men det visade sig att de var 2,5 h resa härifrån haha med liknande namn på den staden som ligger här. Skövde har en speciell kemenhet som inte så många städer har så de fick åka långt :)

2017-09-28 @ 19:47:21
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Moa

Jag märkte också av i denna säsong att dom borde ha tagit med fler större personer. Tack för din senaste komentar i mitt förra inlägg finaste Mia ja blev helt tårögd ♥️

2017-09-29 @ 09:43:38
URL: http://nouw.com/moamedalicia

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0