CCS Vårdande hälsalva

 
Fredagseftermiddagen till ära ska jag tipsa er om en riktigt
bra
fot/hälsalva! CCS Vårdande hälsalva är ett namn ni ska
lägga på minnet. Oj så bra den är! Jag har själv väldigt torra
hälar, vilket tydligen är väldigt vanligt när man kör mycket
cardio. Det är inte skönt att vara torr, få hudsprickor, förhård-
nader osv.. Men efter bara några dagars användande av
CCS hälsalva är hälarna (och resten av fötterna) mycket
mjukare och förhårdnader är borta. Jag har använt salvan i
flera månader och är så nöjd, skulle inte klara mig utan den!


Jag smörjer fötterna med denna salva 2 gånger per dag, oftast
på morgonen efter duschen samt på kvällen. Bäst effekt blir det
enligt mig om man sätter yllesockar på fötterna efter att man
smort in dem. Hälsalvan finns att köpa på apoteket eller så kan
ni beställa den på Apotea. Den kostar cirka 52 kronor.

Kommentarer
Postat av: Petra

den är bra

2017-03-24 @ 20:15:52
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilket superbra tips såhär inför våren/sommaren :)

2017-03-24 @ 23:05:43
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0