Torsdag

 
Igår var studentbalen här i Kalix och imorgon tar ungdomarna
studenten. Denna tid på året när studenttiderna är igång blir
jag alltid nostalgisk till när jag själv tog studenten 2010. Det är
alltså 7 år sedan jag själv tog studenten och gick balen, jisses
vad tiden går fort! Det är en av de roligaste händelserna i mitt
liv och något jag kommer minnas hela livet. Jag hoppas att
årets studenter har lika roligt och njuter lika mycket som vi
gjorde 2010! Blir ni nostalgiska när det är studenttider?


Om vi lämnar nostalgin och minnena och istället återgår till
den här dagen.. Då kan jag säga så mycket som att ett rygg-
pass på gymmet är avklarat, en snabbfrukost är på gång och
ett sjukhusbesök väntar klockan 09. Jag hoppas det går bra
och att jag "connectar" med den här nya människan eftersom
det är någon som kommer vara en stor och viktig del i min
återhämtning. Sen ska jag förbi till mamma och hjälpa henne
med montering. Resten av dagen är oplanerad men jag ska
försöka spendera tid i solen då det är väldigt varmt och
härligt väder idag!

Kommentarer
Postat av: moa

namen ååhhhhh vilka härliga bilder så fin du var. <3 jag tog studenten 2011 fast egentligen skulle jag tagit år 2009 hehe. vad tiden går snabbt :(. tack snälla för din kommentar i min blogg finaste Mia. <3

2017-06-08 @ 11:06:15
URL: http://moamedalicia.com
Postat av: Erika

Åh ja. Älskar studenter! Har till och med konstaterat att vi har några studenter att gå på de kommande åren så då får jag en liten dos varje år haha ^^

2017-06-08 @ 15:57:26
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Haha ja! Det har gått tre år sedan studenten för mig och jag blir alltid så himla nostalgisk när jag ser alla gå omkring med studentmössorna på huvudet ;)

2017-06-09 @ 06:47:09
URL: http://amandajona.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0