Fredag

 
Godmorgon härliga fredag!  Idag kan jag ärligt säga att det
är en härlig dag, love life liksom. Det känns underbart att ha
en sån dag efter närmare två veckor med sämre mående.
Kortfattat kan man säga att det som gjort min fredag (än så
länge) till en good day är:

♦ Jag har varit på gymmet och kört ett morgonpass med
bästa gymgänget.
♦ Körde ett grymt benpass och lyckades ta PB i benpressen.
♦ Upptrappning av medicinen idag igen = jag är hög på livet
och överspeedad.
♦ Jag ska strax till mammas lägenhet och hjälpa henne att
packa upp flyttlådor.
♦ Hade en trevlig gårdag med de bästa flyttgrabbarna och
mamma.
Vad är bra hos er denna fredag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh ja men asså beställ gymshark när du kan! De är super bra kläder ! :D

2017-06-02 @ 11:07:55
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Carolina Thoor

Vad underbart att du mår så himla bra. Livet blir så mycket enklare då. Skönt för dig och jag är glad för dig :D

Sv; nej, det är det definitivt inte. Det var det mest osköna som skett hos mig faktiskt haha ^^,

Oj, hela 45 flyttlådor + lite till? Ja, då är det väl lite som hos oss då haha. Minus att vi ännu inte har fått ett källarförråd ännu. Skit irriterande, men man får göra det bästa utav saken :D men återigen så kul att din mamma nu bor i Kalix, i närheten utav dig :D

Hm.. Kanske jobbigt att inte bo närheten utav din mormor/hennes mamma om hon är i behov utav hjälp? Fast i och för sig är det väl inte långt så att skulle eran hjälp behövas är det ju inte långt med bil? :)

2017-06-02 @ 17:04:33
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Amanda

Låter som en toppen bra dag<3

2017-06-02 @ 22:20:10
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Caroline

Härlig dag :D Jag har hållit på med renovering av vår nya lägenhet i en vecka snart så det har verkligen varit full rulle :D

2017-06-05 @ 23:22:11
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0