Marknad

Arkivbild från marknad i Borås.


I juli är det många marknader runt om i Sverige, vilket är helt
förståeligt eftersom många har semester och det oftast är den
varmaste månaden. Jag ska själv åka på marknad idag till
Övertorneå. Det är en liten marknad och inte mycket folk
eftersom det är en mycket större marknad i närheten samma
helg. Att gå på denna marknad passar bättre för mig som inte
klarar stora folksamlingar. Vi kommer köra en repris från
tidigare år och starta trippen med en picknik innan vi går igenom
marknadsområdet. Ska möta upp en kompis som bor i Över-
torneå och gå runt med henne. Lär bli en rolig dag!
Brukar ni besöka någon marknad?


Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vad mysigt! Nej, det händer inte ofta att jag besöker någon marknad. Bara om jag är i Skåne, Örebro eller typ i Umeå som jag var i på ett år. Ehm.. Är nog aldrig på någon marknad i Stockholm faktiskt, men tror inte att vi har så många tyvärr :/ men alltid mysigt och låter som om du kommer att ha en underbar dag idag! :D

Sv; jo tack, det har jag haft! Åh så gott, ja nej det får man absolut ta och göra :D

Det förstår jag att du vill ha! I måndags hade vi bra väder med sol och upp till typ 21-23 grader. Så skönt! Men de senaste dagarna har det inte varit shorts väder tyvärr :/

2017-07-14 @ 11:08:38
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JoJo

åh jag älskar att gå på marknader. det är ju så mysigt! :D

sv; tack gumman, jag tycker själv att naglarna är så snygga. är asnöjd med dom och är så skönt att ha snygga, fixade naglar igen. älskar att ha det <3 men gulliga du, du är ju också alltid fin gumms!! <3

ja jag är nog inne på min tredje månad med 0 motivation till bloggen. jo jag har märkt att du bara gör ett eller inget inlägg alls om dagen nu. för mig blir det bara också ett och oftast varannan dag eller nåt sånt. haha :P känner att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om längre. känns som att det blir lite lika samma hela tiden för mig :/ och ja det är ju ännu tråkigare att svara på kommentarer nu för tiden. det älskade jag att göra förut :P men är glad att vi har kontakt ändå :) åh, vad glad jag blir att jag också är din bästa vän! :') <3

alltså just nu är energin och lusten till att träna inte den bästa. men är där lite grann i alla fall. trodde att jag skulle träna mer än vad jag gör just nu. haha! men det kommer nog tillbaka snart ska du se :) jag älskar också att träna på morgonen, det är ju det bästa :)

åh låter som att du hade en bra helg ju :) jag var hem till min kompis på fredagen och grillade och drack lite, på lördagen var vi på peace and love och på söndagen var jag med syrran, adam och joline och kollade på babblarna och myste i säterdalen. :) nu är det ju helg igen. så vad händer nu i helgen då? :) <3​​​​​​

2017-07-14 @ 11:41:45
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Amanda

Gud så mysigt med marknad<3

2017-07-14 @ 18:54:01
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Gabriella

Åh så mysigt med marknad!!

2017-07-14 @ 21:25:27
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Ida Gratte

Mysigt med marknad!! Ha en fin Lördag :)

2017-07-15 @ 06:41:22
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0