Torsdag

 
Då var det torsdag och dags för veckans andra sjukhusbesök.
Den här veckan är jag på sjukhuset tre av fem vardagar.. Ingen
hit alls! Tröttheten håller i sig så nu ska jag ta en till mugg kaffe.
Sen är det dags att röra sig mot sjukhuset. Efter sjuhusbesöket
ska jag bara ta det lugnt hemma, jag brukar bli väldigt trött efter
mötena och är ju redan trött sen måndagens Luleåtur. Mysa med
Diesel, vila, se Du är vad du äter samt packa kan sammanfatta
hur min eftermiddag/kväll kommer se ut.
Hur ser er torsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: jamen precis själv tål jag inte oäkta så måste ha riktigt silver hehe :P

vilken söt bild :D

2017-01-26 @ 09:18:04
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: NICOLE

Hoppas det går bra, och att din torsdag blir bra :)
SV: nä det kan verkligen inte vara kul.. men som tur är hittar du ju inte på såna saker alltför ofta men ändå jobbigt såklart :/ . Jo jag hade för mig att jag sagt det då det bara var typ tre somrar sen jag jobbade där och då skrev ju vi, så någongång har jag nog nämnt det, som du säger :)
Tack snälla! Så jäkla glad blev jag haha :) Skolan har ju varit lite tuff nu så det kändes gött :)
Ja vad kul att du ska spendera helgen hos din mamma! Det blir nog mysigt. Ska ni hitta på något speciellt?
Han fyller 11 år på måndag, men vi firar på söndag :)

2017-01-26 @ 10:11:26
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

okej jag förstår får fråga tatueraren vad han tycker hur jag ska göra

hoppas sjukhusbesöket går bra

2017-01-26 @ 11:08:02
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en trevlig torsdag, utöver att du ska till sjukhuset. Men skönt nog går det nog snabbt och du är hemma på några sekunder igen! Gott med kaffe, drack inget under morgonen, så ska allt gå och brygga mig lite framför filmen jag tittar på!

Sv; ja, det tycker jag absolut att du ska göra!
Det är crime, drama och fantasy - genre på Lucifer serien och den är så grymt bra! Handlar då om djävulen som är dömd att reagera i helvetet, tills att han bestämde sig för att ta sig en semester. Vilket resulterar i att han möter då på människor som han inte är van vid samt att ingen reagerar i helvetet. Så konsekvenserna är väldigt höga efter hans val ^^,
Den är sjukt bra och tycker absolut att du ska ta och se på den serien :D

Tack ska du ha! Jag kände för kjol, och under den här vintertiden är det ju bäst då man ändå är hemma hihi ;)

Det är så synd då man hittar en produkt som passar en, men som sedan slutar produceras! Skit surt faktiskt. Under sommaren som var så köpte jag en ögonbrynspenna jag bara älskar. Blir perfekt, om jag får erkänna det själv. Men den börjar då ta slut så tog mig till kicks och gick för att hitta den. Då säger expediten att dem endast producerar för brunhåriga nu för tiden, för de blonda har de slutat produceras :( så surt!
Men skönt att du hittade en annan som du känner dig nöjd med :D

Jo, men det är väldigt jobbigt och rastlösheten tar över. Samt att jag i dag övertalar mig om att ifall jag tar mig ut till centrumet kommer jag bli frisk till imorgon. Men det är ju inte riktigt så det ser ut i verkligheten ^^,
Men ska nog försöka ta mig en liten liten promenad idag, i så fall runt huset bara för att få lite frisk luft. Det behövs ibland :)

2017-01-26 @ 14:37:27
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0