Tisdag

Jahapp då var sista dagen på årets första månad här. Känns helt
galet att det redan har gått en månad på det nya året! Vart har
tiden försvunnit egentligen? Det känns som att mycket tid har
gått till vila och sjukhusbesök då jag senaste tiden har varit där
flera gånger per vecka.. Idag slipper jag i alla fall sjukhuset men
då känns det nästan "tomt" eftersom jag varit där så ofta, haha.
Vad ska jag göra då liksom? Kom nyss ur duschen och ska
strax äta frukost och se NCIS. Sen får jag se vad som händer,
har inga planer för dagen. Illamåendet efter gårdagens två
sjukhusbesök är borta men jag känner mig tömd på energi så
det blir en lugn dag med vila.
Hur har er januarimånad varit föresten?
 
 

Kommentarer
Postat av: carolines

Skönt att vara hemma o vila <3

2017-01-31 @ 13:48:23
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: NICOLE

Månaden har verkligen gått grymt fort! Herregud :P Läste tillbaka i min blogg igår och kände att dagarna i början av januari verkligen kändes som NYSS. Knäppt det där!
SV: Ja det har varit helt underbart :) Vi har hittat på så mycket kul men också tagit det lite lugnare :) Vi kör oftast på hur mycket som helst men ibland är det skönt att bara koppla bort! Det finns alltid en anledning att äta lite naturgodis hihi :) Nej smörgåstårta är ingen favorit hos mig, gillar ju inte ägg, leverpastej, tonfisk och sånt som kan vara på :P Haha. Men brödet, skinka, räkor och ost gillar jag på om det är på :)
Haha läsa bloggar på mobilen är det bästa, hemma, när jag åker tåg, när jag ska ta det lugnt, innan jag ska sova osv :) Såå härligt :)

2017-01-31 @ 14:36:23
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: NICOLE

SV Glömde svara på din fråga ;)) Jag har jobbat idag och nu är jag hemma och har seminarium :D Efteråt blir det löpning och sedan fixa mat / göra kvällen ;) Själv? :D

2017-01-31 @ 14:37:08
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0