Tisdag

 
När jag vaknade upp imorse kändes det inte alls som tisdag utan
som måndag. Gissar att det är för att jag vilade från gymmet igår
och då kändes det som en söndag. Men tisdag it is! Sovmorgon,
ett tomt gym för mig själv i 15 minuter (resten av tiden var det
smockat med folk) och 1 timmes genomförd cardio - bra start
på denna tisdag! Fryser extremt så är påpälsad med morgon-
rock, yllesockar och nu ska en mugg kaffe intas med frukosten.
Förhoppningsvis får jag upp värmen i kroppen då. Under dagen
tänkte jag se något avsnitt av Svansjön. Såg första avsnittet igår
och den verkar faktiskt riktigt bra!
Har ni sett Svartsjön?

Kommentarer
Postat av: Ida

Sån härlig start på dagen! Inte sett den, men är lite sugen att påbörja kolla på det!! :)

2017-01-17 @ 12:52:46
URL: http://devote.se/iidajohansson

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0