Söndag

Goodmorning sunday! Första veckan på det nya året är snart
slut. Vart har veckan försvunnit? Dock känns det som att den
här helgen har varit rätt lång, men jag antar att det är för att jag
bara har legat hemma, vilat och myst i soffan då jag inte haft
krafter till annat. Måendet idag är lite bättre än de två senaste
dagarna, men trots det blir det en lugn hemmadag igen. Känner
mig ännu rätt slö i kroppen och vill inte anstränga mig nu idag
och sen ligga som en klubbad säl imorgon igen.. Något positivt
är att mamma kommer hit idag och "sällskapar" med mig, mys!
Även fast jag inte orkar göra något så är det ändå roligt att hon
kommer, då har man sällskap och någon att prata med.
Har ni en lugn eller aktiv söndag idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

det hjälper bara när jag tar dom var 3 natt annars sover jag så fruktansvärt illa vilka sömnmediciner har du provat innan du fick imovane?

ja läkaren ville inte skriva ut den då jag var för ung men jag ska vara glad att han gjorde det.

okej tatueraren sa att det gör mindre ont på benet så det är bra för första tatueringen Men det är bara en halvtimme som tatueringen tar så det kan jag står ut.

2017-01-08 @ 09:57:48
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

ja snart 24 fyller på onsdag men tror jag kommer vara å psykologen och säga att mina anti mediciner inte hjälper äter 2 olika sorter och märker inget skillnad alls så har talat om för läkaren men han lyssnar inte så får säga det till psykologen.

aha okej då förstår jag vilken tur att det har hjälpt dig.

aha nja jag vet inte riktigt ska höra med tatueraren och ser vad han tycker vill bara ha en svart tatuering då jag vet inte om jag regera på färgen

2017-01-08 @ 10:47:50
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Håller med dig om att helgen har känts väldigt lång!(:

Sv: tycker också att det känt som att jag läst den längre än ett år men inte!(:

2017-01-08 @ 12:18:22
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas du piggnar till! :)

2017-01-08 @ 12:44:11
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Skönt att det känns lite bättre idag och så kul att din mamma kommer och hälsar på! =)
SV: Nä jag förstår det, det finns ju så mycket fördomar som du säger och det måste vara jobbigt när man inte matchar in på dessa fördomar - eftersom att det kan vara så mycket mer än psyk eller att man inte längre vill leva. Men det är bra att det finns folk du kan prata med, jag tror att de allra flesta mår bättre av att lätta lite på hjärtat. Och jag är också glad att du känner att du kan prata med mig<3 Jag har ju inte erfarenhet av det själv , men jag försöker föreställa mig och hjälpa så gott jag kan =)<3 . Skönt att du gått ner det, även om det inte hade gjort något, men att återkomma till de vanliga vanorna gör att det går rätt fort ändå :)
Jag har inte haft en enda tanke eller ett sug på godis sedan nyår haha! Så sjukt hur det kan ändras ändå =) Men det är bra det, vi tänkte hålla ut månaden ut i alla fall sen kan man börja lite smått ifall man vill ha något på helgen :)
Henrik fyller i feb så då ska vi såklart bjussa in på kalas =)
Ja jag tyckte verkligen det var fint, Jonas verkar vara en bra människa :) Det är så viktigt med kärlek och att man har vänner, familj och kanske en partner. Och då ska det inte spela roll vem det är.
Nä men jag tror absolut det blir fler säsonger då det blivit världens epedemi med Skam ;) Så roligt, det förväntade de sig nog inte :) Jag ser varannan blogg skriva om serien, i alla åldrar verkligen. Så roligt!

2017-01-08 @ 12:47:14
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Flisan

sv: så lite så :)

jag läser amerikanska skvaller sidor typ och sen så när jag bodde i USA började jag följa en del nya serier hehe :P

2017-01-08 @ 12:48:21
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Caroline

Mysigt med sällskap av mamma :) Min dag blir lugn. Har mensvärk så ligger mest i soffan men ska tvätta och träna ikväll :) Hoppas du får en mysig dag!

2017-01-08 @ 13:35:38
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Jessica Högberg

Den blir nog rätt stökig, ska på dubbelt 50-årskalas

2017-01-08 @ 15:00:49
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Linda

Dagarna springer iväg! Skönt tycker jag :-)

2017-01-08 @ 15:59:37
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: JoJo

mysisar! :D

sv; ja jagär så nöjd med alla mina klappar! :D nej jag har missat det inlägget hos dig, måste kolla upp det. vill ju se vad du fick! :D ja jag är så glad över att jag fick den senaste boken. farsan har mer koll än jag att det hade kommit ut en ny ;) så jag ska köpa muskelmat själv tänkte jag. vill ju ha den också :) åh, kul att du också har leo-sängkläder fast med andra färger :)

du får läsa den sen när du klara av att fokusera på vad du läser. jag ska börja läsa den så fort jag har läst ut femtio nyanser av honom enligt christian. den boken har jag hållt på att läsa i över 2 år kanske? hahah! tar mig aldrig ro till att sätta/lägga mig och läsa. även fast boken är hur bra som helst :P

ja jag såg att det hade kommit ut två nya creme bonjour. den med jalapeno-smak och en med wasabi-smak. men vågade inte köpa nån av dom. är rädd att dom är så starka. jag är känslig för starkmat. klarar inte av det. men du kan väl säga hur den med jalapeno är? skulle vilja prova den :) jag tycker att den med kantarell och blue cheese eller vad den heter är goda. men även taco, vitlök och den med gräslök. det blev ju nästan alla smaker dom har. haha xD

det var väldigt mysigt att få mysa med joline i fredags som hon heter :D var trevligt att få träffa syrran också såklart och även brorsan när han gjorde oss sällskap på kvällen sen :) jag hoppas att du får träffa din kusins barns barn snart :)

hur har resten av helgen varit för dig gumman? känner du dig piggare i kroppen nu? <3

2017-01-08 @ 21:05:59
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0