Måndag

 
En ny vecka är här, likaså nya utmaningar och möjligheter.
Jag hade tänkt börja veckan med en liten sovmorgon innan
ett sjukhusbesök väntar. Men som alltid när jag planerat att
sova länge så går det inte. Vaknade tidigt och kunde inte
somna om så gick ut på en morgonpromenad för att se staden
vakna till liv. Mysigt! Jag är färdigfixad och sitter med en
kaffemugg bredvid mig och 3 doors down i högtalarna, kan inte
klaga. Jag tänkte besvara några kommentarer innan det är
dags för en skål gröt och ännu mer kaffe innan sjukhusbesöket.
Resten av dagen är oplanerad, jag brukar ju bli väldigt trött efter
sjukhusbesöken så brukar försöka att inte planera in något då
utan vila istället. Så det är väl så eftermiddagen lär se ut: Vila,
mysa med Diesel och samla nya krafter till morgondagen.
Hur börjar er vecka?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: tkr dte är en jättebra serie hehe :D

så jäkla mörkt på morgonen hehe :P

2017-01-16 @ 09:34:18
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Linda

Mysigt med morgonpromenad!

2017-01-16 @ 10:06:53
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: NICOLE

Skönt med en lugn och fin morgon :) Hoppas besöket på sjukhuset går bra och att du får en fin dag :)
SV: Henrik gillar ju sånt så jag får ju ge mig ibland. Nejdå men jag är inte svår, jag kollar gärna såna filmer men det är inte alltid jag tycker dem är bra:) Men som jag sa, fristående filmer brukar funka bra ändå och att jag går ifrån salongen och ändå tyckt de varit bra =)
Kul att du gillat de filmer då du följt med som sällskap. Då blir ju bioupplevelsen roligare såklart =) . Jo jag vaknade några ggr inatt och då stod vi stilla för att sedan höra ett susande tåg fara förbi, så det var nog en del möten. När vi var framme i Skövde och skulle gå av så öppnades inte dörren, fy panik alltså :o Så vi gick till nästa dörr och det gick inte heller! Sprang vidare till nästa och där stod det ett annat par som inte kunde öppna dörren heller.. Efter många drag i dörröppnaren gick den tillslut upp! Men haha, paniken om man kände att tåget började rulla igen :/
Jag har sovit jättegott inatt, så glad att jag kan sova typ överallt :) En superkraft ;)

2017-01-16 @ 11:27:35
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

hoppas att det blir en bra vecka efter sjukhusbesöket <3 Jag har jobbat och handlat. Inte mycket mer än det än, haha. Har haft fem lektioner i rad, sååå tungt.

2017-01-16 @ 14:26:02
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Petra

Okej själv har jag varit hos tandläkaren då jag hade sån tandvärk hela helgen fått inflamation i tandköttet så nu är det lite bättre jämför vad det var i morse.

2017-01-16 @ 15:06:02
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0