Lördag

Arkivbild på mig & mamma från min inflyttningsfest -16
när jag hade flyttat tillbaka till norrbotten.
 
Det är något speciellt med att vakna upp hos mamma när man
sover här. Det är mysigt med sällskapet, att dricka kaffe tillsammans,
läsa tidningen och äta frukost ihop. Det är ungefär såhär mina
morgnar ser ut när jag är på Seskis. Efter en sovmorgon, kaffe
och tidningsläsande är det snart dags att äta frukost. Vi har inga
planer för dagen utan tänkte ta en myslördag utan måsten och
"flängande". Det blir ett besök hos mommo under dagen (som
alltid när jag är på ön) och ikväll väntar Gladiatorerna på tv.
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Jag har sett Gladiatorerna nu på morgonen, man kan se det på tv4play. Tycket det är så mysigt att vakna, kolla på det å sen kliva upp. Eftersom jag bor på internat med mina kompisar så är det asbra, kan va ed dom på kvällen då!:D

2017-01-28 @ 12:00:25
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Min blir lugn och vilsam, lite TV och en promenad på sin höjd. Orken är inte med. Igår fick jag veta att jag ska få en dygnsmätning snart också, och kaliumbrist hade jag också. Så det kan tack och lov förklara tröttheten och depressionen rent fysiskt, då det är två symptom på kaliumbrist. Men fick tid hos psykolog också...

Tycker du ska besöka Avion om du kommer, det är väldigt fint och har ett stort fint utbud :) Både fika och mat och shopping, och matbutik. Bara systembolaget fattas :)

2017-01-28 @ 12:20:39
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: JoJo

jag ska träffa min mamma imorgon :) var nån vecka sen nu sist. haha :P

sv; du är ju fin babe!! :D <3 vad kul att du gillar inlägget. är kul att dela med sig av lite sanningar om sig själv ibland. har märkt att det är populärt när man gör det :) usch, jag skulle nog aldrig kunna vänja mig med sprutor. kan börja grina bara jag vet att jag måste ta en :(

joho, NU har jag köpt den där syrupen. hahah xD fast du vet ju redan vad jag köpte i fredags efter jobbet. ska ta och prova den nån dag. har inte gjort det än :) jag köpte aldrig nåt proteinpulver. har fortfarande kvar en del i det jag har hemma. :)

jag vet, det suger att det ska vara åtta timmar eller vad det är mellan oss :( men vi får försöka att ses i sommar/höst. vill verkligen träffa dig :D

ah okej.. vad jobbigt med en bristning/sträckning bak i låret. hur är det idag? känns det bättre? :)
hoppas du har det bra hos mammsen din nu i helgen! :D <3

2017-01-28 @ 14:05:24
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Ida

Åh vad mysigt :)

2017-01-28 @ 17:22:42
URL: http://iidajohansson.se
Postat av: carolines

Alltid mysigt att sova hos sin mamma :) även om jag har väldigt svårt att sova borta.. Ska spendera min lördag hemma i soffan framför film :)

2017-01-28 @ 19:26:09
URL: http://nouw.com/carolineanette

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0