Torsdag

 
Gårdagen började med extrem trötthet och jag fick dricka ett
antal kaffemuggar för att få energi till eftermiddagen. Tack och
lov lyckades jag bli piggare så jag hade ork att träffa jourtjejerna-
och kvinnorna. Vi åt kinamat, gick igenom verksamhetsplanen
för 2017 och hade en trevlig stund tillsammans.
 
 
Den här torsdagen började jag med ett pass på gymmet för att
lyfta vikter och tänka på annat än orostankarna som cirkulerat i
hjärnan de senaste dagarna. En proteinshake är i magen och
duschen är avklarad, och jag sitter i soffan med frukosten fram-
för mig. Sen blir det att ladda batterierna inför kvällen då Marie
kommer hit och hälsar på en stund. Ska bli mysigt med tjejsnack
och godsaker att äta. En bra torsdag väntar trots att snön vräker
ner utanför fönstret.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: ja verkligen :)

mysigt med tjejsnack :)

2017-02-02 @ 11:37:25
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: NICOLE

Låter som ni hade det trevligt ihop, så härligt! :) Och vad kul att du träffar en vän idag med :D
SV: Haha jaa det är helt galet, känns som vi stod med massa jul-förberedelser nyss.. Ja det ska bli så kul att se den, tyckte om första så mycket :) Har du sett den? :) Nä alltså jag började ju löpschemat igår:) Förut har jag ju bara sprungit men nu känner jag att jag vill ha ett mål med löpningen. Så jag tänkte om jag skulle följa H och köra någon mara. Så därför vill jag börja träna lite smått inför det. Dock är jag en dålig "elev" för jag tyckte v1 var för enkel så jag hoppade till v 5 direkt hahahah! Galen ;D .

2017-02-02 @ 16:54:07
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0