Februari

 
Årets första månad rusade förbi. Det kändes som att jag knappt
hann blinka så var månaden över. Januari var en bra månad
träningsmässigt med flera grymma pass och PB i övningar.
Men månaden innehöll även många sjukhusbesök och extremt
mycket snö vilket inte var lika kul.. Hur blir februari då? Ja det
vet jag faktiskt inte, jag har inget storslaget inplanerat i alla fall.
Det blir något besök till Seskis för att hälsa på mamma och
släkten, några sjukhusbesök, träning och sedan får jag se.
Jag hoppas att det blir en bra månad i alla fall.
Har ni några planer för februari?
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att ha månaden öppet får aktiviteter :) Själv fyller jag år på söndag, mello börjar igen, vi har ultraljudet samt flera restaurangbesök inbokade som det ser ut nu.

2017-02-01 @ 16:38:13
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Hanna

det suger, speciellt när man vet att han har gått vidare och jag själv inte riktigt har... han träffa henne samma dag som vi gjorde slut, det är HELT sjukt!

2017-02-01 @ 17:53:14
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: JoJo

jag har inga direkta planer för februari. fyller år snart så det ska väl firas i alla fall :P

sv; det var det med! :D ja det är alltid kul att få goodiebags, speciellt när det är ett bra innehåll också. haha ;) ost och kex är ju såå gott. det skulle jag kunna äta hur ofta som helst. haha! <3

skönt att illamåendet är bort nu. är aldrig kul att må illa. hoppas att du får mer energi snart igen. typ imorgon redan :)

haha ja jag hatar ju gröt ;) men ska prova ha syrupen på bananpannkakor nån dag :D

ja, i benen ska jag köra ben - längtar redan! :D läkningen har gått bra tycker jag. kliar liiite än så är inte helt läkt. men det ser fint ut :) hehe förstår att du är sugen på att gadda dig inge ;)

jag provade pwo:n idag. jag fick lite stickningar av den, inte så mycket som jag förväntade mig men är ändå nöjd med den måste jag säga :)​​​​​​​​​​

2017-02-01 @ 20:10:18
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

ja det är lite tråkigt men får hoppas det blir bättre framöver blir ett farande springande på toaletten börjar nu blir riktigt less på skiten tack så mycket

2017-02-01 @ 20:55:09
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Tilda Barkselius

Hoppas din februari blir grym!

2017-02-01 @ 21:42:23
URL: http://nouw.com/tildabarkselius
Postat av: Carolina Thoor

Nej, låter inte som en härlig januari med en massa snö kaos samt mycket sjukhusbesök. Jag förstår att det känns tungt och gör dig så himla trött. Speciellt då dem tar sex blodprovsrör på dig, stackare!
Men hoppas att februari kommer att bli bra :D

Sv; ja, helt underbart! Jo tack, det hoppas jag verkligen på :)
Jaså. Men lite planerat har du allt under februari månaden. Då har man något att se fram emot :D

Härligt att höra! Jo, det är så himla härligt. Jag älskar verkligen att göra dem här listorna och längtar efter dem varje månad haha :D

Jaså okej. Jo, men alltså jag vet inte. Jag bor ju inte jätte nära stan, men samtidigt bor jag inte allt för långt bort heller. 45 minuter kanske kommunalt. Men jag är sällan där, förutom då jag arbetar då sjukhuset ligger i stan. Men då jag är i behov av att shoppa så går jag ju till centrum eller något i närheten av mig, är jag sugen på att se på bio så ser vi alltid i kungenskurva om du vet vart det ligger? Så har aldrig riktigt det här behovet av att åka dit ^^,

Jaså vad roligt! Härligt med en lördagspass på gymmet. Hoppas att du känner dig tillräckligt pigg då på lördag! :)
Själv så är jag ledig under helgen, skönt nog! Och blir att bara ta det lugnt för det mesta. Eventuellt gå på två kalas, men inget är ännu bestämt! :)

2017-02-01 @ 22:25:53
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Amanda

Håller med att januari gick SÅ fort!

2017-02-02 @ 08:33:31
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0