Alla <3 dag

Almanackan visar att det är 14 februari idag, kärlekens dag:
Alla dag. Det fick mig att tänka tillbaka på förra året,
då hade jag någon att "fira" dagen med. I år är det jag och
lillhjärtat mitt som firar, tillsammans med mamma eftersom vi
är hos henne nu i några dagar. Mamma fick lotter, gelehjärtan
och lite annat godis imorse, och Diesel får som alltid sitt älskade
kattgodis, hihi. Under dagen ska vi äta kinamat, det blir vårt
firande för i år. Jag klagar inte! Alla hjärtans dag är en mysig dag
när man har en partner, fast jag är kärleksfull och uppvaktar gärna
en vanlig vardag också. Tycker inte att det måste finnas en särskild
dag för det utan jag uppvaktar och visar kärlek andra dagar också.
Många singlar tycker det är jobbigt med Alla hjärtans dag men det
tycker inte jag, kanske för att jag har lillhjärtat.
Firar ni Alla hjärtans dag?
 
 Nyårsafton -16
 

Kommentarer
Postat av: carolines

Hade också velat äta kinamat idag :D så gott ju! min sambo är dock inte så stort fan av det, han är så kräsen gällandes mat. Sååå trist för mig som älskar det!! Haha. Så du får äta lite åt mig med ;) hoppas du får en fin alla hjärtansdag med diesel och mamma din <3 kram på dig!

2017-02-14 @ 14:09:23
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: Hanna

Lät ändå som du hade en bra dag!

2017-02-15 @ 11:03:46
URL: http://nouw.com/hannawahlberg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0