Barebells proteinpudding

Många av er har säkert ätit Njie's proteinpuddingar Propud som
är väldigt populära. Själv älskar jag dem, särskilt choklad, för den
påminner om chokladpudding i smaken. I slutet av sommaren/
början av hösten lanserade även Barebells/Tyngre proteinpuddingar,
och självklart köpte jag dem. Älskar ju att prova nya produkter.
 
 
Barebells proteinpudding finns i 3 olika smaker: Choklad, kokos
och päron/vanilj. Jag har alla tre i kylen men har bara provat
chokladen hittills. Det jag kan säga är wow, Barebells har
verkligen
lyckats! Den var riktigt god, smakar mer choklad
och mer chokladpudding än Njie's. En bägare är 200 gram och
innehåller cirka 145 kcal. Den är full av protein och helt utan
tillsatt socker. Kärlek till dessa, yum!
Har ni provat proteinpuddingarna?
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Mums

2016-10-28 @ 20:21:10
URL: http://frokentv.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0