Yves rocher

I början av maj fick jag en stor beställning från Yves rocher
hudvårdsprodukter. Alltid lika kul att få paket! Jag köpte två
olika ansiktsrengöringar och en duschcreme till mig själv. Sen
fick jag gratis en av mina favoritparfymer, så bra! Beställde även
saker till mamma som hon ska få imorgon i morsdagspresent.
Det var bland annat fotcreme, fotfil, duschcreme och ansikts-
rengöring. Ja, jag kan skriva ut vad hon ska få för hon har
ingen möjlighet att läsa min blogg nu.
Brukar ni beställa från Yves rocher?

 

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Aldrig beställt där, kör mest produkter från apoteket :)

2016-05-28 @ 19:14:29
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Flisan

sv: så lite så :D

alltid kul med paket även om man ger det till sig själv haha :P

2016-05-28 @ 20:25:23
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: JoJo

dom har bra produkter. mormor brukar beställa en del från dom och ge produkter till mig. så jag tänker alltid på mormor när jag hör yves rocher :)

sv; ja men gör det. är bara att sno på gumman! ;)

hahah kul att vi blev sugen på vad den andra åt!! xD

ja jag tycker att det är jättekul att hon och jag klickar så himla bra! :D det gör jag med andra kollegan också som är 59 år. hon och jag brukar åka på kryssning tillsammans ^^ kul att du också har en kollega som du klickar så bra med trots att hon också är äldre än dig. :)
oj då tycker jag verkligen att du ska försöka resa nån stans sen när du känner att du har råd :) jag är inte heller utomlands så ofta, jag borde försöka ta och resa mer :)

härligt att middagen var så trevlig och att du fick träffa så många från d's familj :) vad bra att du fick ett godkänt av hans familj, sånt är ju alltid kul att höra! ;) haha! jag har faktiskt ingen jättekoll på folk som håller på med just rallycross. men kul att hans pappa har varit så duktig inom det. motorsport är ju kul att kolla på ;)

haha ja jag kände att jag inte skulle ge mig innan jag hade klarat av 250 stycken. men gjorde inte alla på en gång. körde lite maskiner också emellan squatsen ^^ först trodde jag att jag inte skulle få nån träningsvärk, men jävlar vad fel jag hade. har haft träningsvärk idag med. var länge sen jag hade sån brutal träningsvärk i ben och rumpa! haha x'D

låter som att du har en härlig helg tillsammans med mamsen. :) kul med studentbal! :D själv så består min helg av träning, hemmamys och lite shopping :) <3

2016-05-28 @ 21:28:31
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: NICOLE

Vad roligt med nya produkter! :D
SV: tack snälla :D Det blev SÅÅ lyckat och jag är så glad och det är mamma också vilket såklart är huvudsaken :)
Ja hon kunde alla frågor förutom hur Luleå fick sitt namn så det var bra jobbat av henne tycker jag!
Ja det är tio mil dit så det är ju långt att pendla men det ska nog bli bra det! Har börjat skriva på ett inlägg som kommer upp i veckan också, där jag berättar lite mer :) Men det är klart att du skulle veta lite tidigare ;)
Ja det är snart! Tänkte snart börja rensa bland kläder och i skåp för att få bort sånt vi inte behöver :)

2016-05-29 @ 21:13:49
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0