Xtend bcaa

I mars beställde jag hem nya aminosyror från Gymgrossisten
mina två andra började ta slut. Köpte Xtend bcaa i smaken Blue
raspberry, 30 serveringar för 299 kronor. Hade aldrig tidigare provat
Xtend men att döma av alla recensioner på hemsidan så skulle
det vara bra aminosyror.


Jag dricker alltid mina aminosyror under gympassen. Redan efter
3 dagar märkte jag stor skillnad på mina pass när jag drack Xtend.
Jag orkade mycket mer och var mer uthållig, alltså musklerna blev
inte lika trötta så jag orkade köra mer reps och högre vikter. Fick
även bättre fokus och tycker att musklerna återhämtar sig snabbt.
Känner mig som superwoman på gymmet när jag dricker Xtend.
Är verkligen supernöjd med dessa aminosyror! Har tidigare alltid
druckit Amino bcaa från Starnutrition och Bcaa-xx från Body
Science. De är goda men jämfört med Xtend när det kommer
till prestation och effekt så är de klena. Kommer fortsätta köpa
Xtend hädanefter, så himla nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0