Workouts

Från kvällens pw.
 
En arbetsdag som gått i 180 km/h med mycket skrivande och
läsande av domar är förbi. Har ägnat massa tid åt domar, lagar och
rättsfall idag - intressant men tidskrävande och man får verkligen
"gnugga geniknölarna", haha. Kanske därför jag kände att det
behövdes två träningspass idag. Under lunchen blev det ett biceps/
tricepspass, trots att jag hade sjuk träningsvärk sen gårdagens
pass så gick passet riktigt bra. Efter middagen genomfördes
det andra passet som blev en 45 minuters powerwalk i det fina
vädret. Lagomt tills jag kom hem blev det grått och mulet, så jag
hade tur. Nu har jag tvättat bort sminket, tagit på morgonrocken
och krupit upp i soffan. Tänkte se två avsnitt av Springfloden och
äta kvällis i form av proteinpudding och fruktsallad, myspys.

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som en bra kväll :)

2016-05-09 @ 20:24:47
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: JoJo

det låter som att du har fått en bra start på veckan trots att du har haft en fullspäckad dag på jobbet :)

sv; ja jag är nöjd med aprilboxen. jag hoppas att müslin är god :)

ingen fara fina du. jag vet mycket väl att du har varit hos din mamma och umgåtts och ibland så hamnar bloggen åt sidan. jag har själv inte varit så aktiv med bloggen senaste dagarna då jag har umgåtts med nära och kära och varit ute i solen så mycket som möjligt. :) helgerna går alltid för fort tyvärr. jag har spenderat mycket tid med familjen i helgen. har även grillat massor och varit till rättvik på marknad med bästa vännen :)

men vad irriterande att dom installerade fel telefon först. förstår att du blev sur. :/ men var ju bra att du kunde hämta bilen under tiden och att du fick kompensation av elgiganten är ju inte mer än rätt ^^

hoppas att du kommer tillbaka till det normala snart med gymmandet. är inte kul när man hamnar i ofas. :/
ja det är inte så kul att motivationen är nere just nu. men fick tillbaka den igår då både mamma och syrran sa att jag har blivit mindre om magen. sen på kvällen så ställde jag mig framför spegeln och kollade lite på hur min kropp ser ut och jag fick för mig att jag börjar se resultat ändå. haha, så det gav mig ny motivation! så nästa vecka ska jag vara på gymmet igen har jag tänkt! :) jag var bara sjukskriven förra veckan. men får inte börja träna ändå på 1-2 veckor. <3

2016-05-09 @ 20:36:07
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: miningalinn

låter som en intensiv dag på jobbet!:D

Sv: Ja,vi hade det jättebra!:D
Oj, bara 2 ggr, jag hade vart där varje dag, eller kanske inte men ofta iallafall, älskar göteborg!:D

2016-05-09 @ 20:40:27
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0