Whey-80 caramel latte

 
I mars när jag gjorde en beställning från Gymgrossisten köpte jag
en ny smak på proteinpulvret. Whey-80 från Starnutrition är bästa
och godaste proteinpulvret tycker jag, favoriten har alltid varit
smaken Double rich chocolate. I februari/mars kom det ut fyra nya
smaker så när jag gjorde beställningen köpte jag den nya smaken
Caramel latte.

Herregud säger jag bara! Den är verkligen farligt god!
Första gången råkade jag blanda i för mycket vatten så det smakade
inte så mycket, men nu har jag hittat en perfekt blandning för mig.
Kör 1 dl proteinpulver och lite över 2 dl vatten för att få en bra och
tydlig smak av caramel. Yum den är såå god så jag skulle kunna
dricka flera shakes om dagen, haha. Upplever dock att Caramel
latte
är mer svårlöslig än vad Double rich chocolate är, man får
skaka lite mer för att det ska blandas och vara klumpfritt. Kommer
definitivt köpa denna igen när min nuvarande påse är slut, har
blivit en ny storfavorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0